Vibrama - KLUB SLOVENSKÝCH TURISTOV
Aktuality
08.09.2019

Fotečky z Trojdňovky Železnô sú vo fotogalérii, tak nech sa páči, môžete si pozrieť ako nám bolo super.

Návštevnosť
Celkom: 525435
September: 4347
Dnes: 147
Online: 9

Diskusia - KST Vibrama Malachov

Pre pridávanie príspevkov do diskusie je potrebné sa prihlásiť.

Strana [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] ... [ 252 ]

Odpovedať | 13.09.2019

Táňa2

Parádne fotečky, ako aj zážitky a spomienky. Za mňa veľké ďakujem organizátorom . Teším sa na ďalšie spoločné potulky.....

jaroslavdaxner

Ľudkovia Tatry sa blížia, hláste sa .Bude dobre.

Aj ODOL bude

Odpovedať | 02.09.2019

Hela

Krása Nízkych Tatier nám otvorila svoju náruč a my sme to využili. Prvý deň sme si vybrali Salatín, kopec, ktorý je bokom od hlavného hrebeňa a láka turistov svojim mohutným postojom. Výstup naň z ktorejkoľvek strany Vás stojí dobrých pár kvapiek potu. My sme si vybrali novú značku z Vyšného Sliača cez nádherný Malý Salatín. Usmiate piatkové ráno A-čkarov bus vyložil vo Vyšnom Sliači, ostatní pokračovali do cieľa nášho ubytovania a rôznymi smermi sa roztrúsili po okolí. Veľkou výhodou modrej značky je, že je dlho nádherným lesom, takže nám aspoň nepražilo na hlavy, hoci teploty pekne stúpali. Ešte pod Malým Salatínom nám začalo robiť vrásky hrmenie nad hlavným hrebeňom NT. Trasu lesom si niektorí spestrili zberom dubáčikov a aj modráčikov. Malý Salatín nám ponukol pekné výhľady na okolie a aj prehĺbenie vrások pri pohľade na NT s pribudajúcou oblačnosťou, ktorá si to namierila na nás. Na Salatíne nás už slniečko opustilo a privítala našťastie len prehánka, potom už pekne. V Ráztockom sedle sme si oddýchli a začali klesať do osady Železnô, kde sme mali ubytovanie. Po večeri začala spoločenská časť s tanečkami a debatami.
V sobotu po raňajkách sme v rôznych skupinkách zaútočili na hlavný hrebeň, najprv trasa na Magurku a odtiaľ už stúpanie do Zámostského sedla, cez Zámostskú hoľu a sedlo pod Latiborskou. Poniektorí si vyšli ešte na Latiborsku a vrátili sa do sedla a po modrej na Magurku, iní išli rovno zo sedla na Magurku a ďalšia skupina sa do Železného vrátila neznačenou z Latiborskej.
Nedeľa už dýchala návratom domov, ale pekné počasie väčšinu turistov nalákalo na Prednú Maguru.
Autobus nás odviezol do Bielej Lupče a po žltej sme začali stúpať k cieľu. Počasie horúce,ale bez náznaku dažďa. Stálo nás to všetkých dosť potu,ani nie tak pre stúpanie,ale pre dusno a pražiace slniečko. Na Prednej Magure sme si oddýchli a užili výhady na ZT, MF a všetky trasy z predošlých dní. Pre opar sme Vysoké Tatry videli len v náznakoch. Vrátili sme sa tou istou trasu k busu, v Železnom naložili tých, ktorí sa nechceli potiť na Prednú Maguru a vrátili sa domov.
Trojdňovku máme za sebou, prialo nám počasie a ubytovanie v nádhernom objatí hôr nám všetkým doprialo pohodu a kľud.

02.09.2019

Hela reaguje

Mieru spokojnosti má každý svoju, vždy sa nájde niečo čo by mohlo byť iné, ale bolo to tak ako nám to bolo prisúdené.
Ďakujem všetkým za účasť a teším sa na ďaľšie spoločné potenie na túrach.

Odpovedať | 28.08.2019

michalrazga

Pisal som to za jazdy v aute. Chybicka se vloudi

28.08.2019

jaroslavdaxner reaguje

Jasnééééé !

Hlavne , že sme všetci fit.

Odpovedať | 28.08.2019

jaroslavdaxner

Chválime Miška.
Takže nemusím terigať sud piva.
Minulý víkend bol v Železnom môj kolega.
Je tam vraj pekne , dobre varia , pivo Urpín za 1,30 eura a ešte k tomu aj dubáky rastú.
A sobíkové pyžamko si treba brať ? chichichi
Miško len ta gramatika ...

michalrazga

Mili vibramaci volal som s pani ktora ma bistro nahlasil aom jej kolko treba piva a ostatnych alko aj nealko napojov su na nas dobre pripraveny a uz sa na nas tesie.budu otvireny urcite dlhsie podla zaujmu aj do polnoci a rano nam urobia aj kavicky. Vvyzera to ze je to velmi mila a ustretova pani.

28.08.2019

Táňa T. reaguje

Miško, si frajer !!!
Ja som si už myslela, že všetko bude treba trepať so sebou a potom to nešťastní B-éčkari budú vykladať z autobusu.
Super.

michalrazga

Nahodou nikto neviete nazov toho bistra skusil by som tam zavolat a nejako vybavit aby boli dlhsie otvoreny

Trojdňovka info:
v piatok ráno bus vyloží A-čkarov v Bielej Lupči. B-čkari budú pokračovať busom k ubytovni A.Žuffu Železné, vyložia batožinu a pôjdu na túru. Ubytovňa bude otvorená, po vyložení sa ubytovňa zamkne, takže veci budú zamknuté.Autobus odíde a príde po nás v nedeľu ráno.
Večera je o 19:00, bistro je otvorené od 10:00 - 19:00, keďže večeru máme o 19:00, ostane nám k dispozícii cca 1 hodinu. Posedenie bude v spoločenskej miestnosti v ubytovni, ale nie je tam možnosť kúpiť si pitie. Hudba na zábavu je zaistená, Janka prinesie bedne a notebook s hudbou.
V sobotu sú raňajky o 8:00, po raňajkách ideme pešo po zelenej značke z ubytovne na Magurku cca 1 hodina, tam si zvolíme trasu na hrebeň.
Z hrebeňa sa vrátime na Magurku, kde sa dá občerstviť a pešo sa vrátime na ubytovňu. Večera v sobotu bude o 18:00.
V nedeľu ráno 8:00 raňajky, naložíme veci do busu a ideme na túru a domov.
Odchod v piatok: 6:15 železničná stanica
6:30 Sásová

michalrazga

Dobry den vibramaci mna by zaujimalo ohladom trojdnovky nasledovne:ci sa da autobusom prist az pred ubytovnu. Potom ma zaujima ako je to s nejakym obcerstvenim a nasledne vecernym posedenim pri capaciku pivku. Mozno som jediny koho toto zaujima ale ja beriem trojdnovku ako spolecensku akciu pri posedeni s priatelmi. A popri tom nejeke tanecky a muzicku. Dakujem za odpovede

Odpovedať | 26.08.2019

Milí turisti.
Ani sme sa nenazdali a je tu naša tradičná "trojdňovka". Tento rok sme si vybrali Nízke Tatry, ubytovaní budeme ďalej od civilizácie v bývalej detskej ozdravovni Železné/ô/. Máme zabezpečenú polpenziu, takže večera aj s polievkou a raňajky. Sme mimo civilizácie, nie je tam obchod,len bistro pri jedálni, tak si prosím doneste dostatok stravy na turistiku, cestou si nebudete mať kde dokúpiť. A nezabudnite, že vo štvrtok je sviatok, takže obchody budú zatvorené. Prineste si aj niečo na opekanie, za ubytovňou je ohnisko a môžeme si opekať, ak nám to dovolí počasie. Doporučovala by som aj pivo v plechovkách,aby ste si mali čím uhasiť smäd. Problém je s chladničkou, je malá a iba jedna v kuchynke, tak sa snažte brať také potraviny, ktoré Vám vydržia aj mimo nej. Opekať sa dá aj slaninka a klobásky. V sobotu plánujeme ísť na Magurku, tu je možnosť dať si aj varené jedlo v priebehu dňa.
Uteráky si nemusíte brať,budú na izbách.
Zatiaľ toľko, odchody ešte doplníme.

Strana [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] ... [ 252 ]
Prihlásenie
Meno:
Heslo:
Ak ešte nemáte svoje meno a heslo, zaregistrujte sa TU.
Anketa
Páči sa vám naša stránka?