Vibrama - KLUB SLOVENSKÝCH TURISTOV

Diskusia - KST Vibrama Malachov

Pre pridávanie príspevkov do diskusie je potrebné sa prihlásiť.

Strana [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] ... [ 252 ]

Odpovedať | 28.08.2019

jaroslavdaxner

Chválime Miška.
Takže nemusím terigať sud piva.
Minulý víkend bol v Železnom môj kolega.
Je tam vraj pekne , dobre varia , pivo Urpín za 1,30 eura a ešte k tomu aj dubáky rastú.
A sobíkové pyžamko si treba brať ? chichichi
Miško len ta gramatika ...

michalrazga

Mili vibramaci volal som s pani ktora ma bistro nahlasil aom jej kolko treba piva a ostatnych alko aj nealko napojov su na nas dobre pripraveny a uz sa na nas tesie.budu otvireny urcite dlhsie podla zaujmu aj do polnoci a rano nam urobia aj kavicky. Vvyzera to ze je to velmi mila a ustretova pani.

28.08.2019

Táňa T. reaguje

Miško, si frajer !!!
Ja som si už myslela, že všetko bude treba trepať so sebou a potom to nešťastní B-éčkari budú vykladať z autobusu.
Super.

michalrazga

Nahodou nikto neviete nazov toho bistra skusil by som tam zavolat a nejako vybavit aby boli dlhsie otvoreny

Trojdňovka info:
v piatok ráno bus vyloží A-čkarov v Bielej Lupči. B-čkari budú pokračovať busom k ubytovni A.Žuffu Železné, vyložia batožinu a pôjdu na túru. Ubytovňa bude otvorená, po vyložení sa ubytovňa zamkne, takže veci budú zamknuté.Autobus odíde a príde po nás v nedeľu ráno.
Večera je o 19:00, bistro je otvorené od 10:00 - 19:00, keďže večeru máme o 19:00, ostane nám k dispozícii cca 1 hodinu. Posedenie bude v spoločenskej miestnosti v ubytovni, ale nie je tam možnosť kúpiť si pitie. Hudba na zábavu je zaistená, Janka prinesie bedne a notebook s hudbou.
V sobotu sú raňajky o 8:00, po raňajkách ideme pešo po zelenej značke z ubytovne na Magurku cca 1 hodina, tam si zvolíme trasu na hrebeň.
Z hrebeňa sa vrátime na Magurku, kde sa dá občerstviť a pešo sa vrátime na ubytovňu. Večera v sobotu bude o 18:00.
V nedeľu ráno 8:00 raňajky, naložíme veci do busu a ideme na túru a domov.
Odchod v piatok: 6:15 železničná stanica
6:30 Sásová

michalrazga

Dobry den vibramaci mna by zaujimalo ohladom trojdnovky nasledovne:ci sa da autobusom prist az pred ubytovnu. Potom ma zaujima ako je to s nejakym obcerstvenim a nasledne vecernym posedenim pri capaciku pivku. Mozno som jediny koho toto zaujima ale ja beriem trojdnovku ako spolecensku akciu pri posedeni s priatelmi. A popri tom nejeke tanecky a muzicku. Dakujem za odpovede

Odpovedať | 26.08.2019

Milí turisti.
Ani sme sa nenazdali a je tu naša tradičná "trojdňovka". Tento rok sme si vybrali Nízke Tatry, ubytovaní budeme ďalej od civilizácie v bývalej detskej ozdravovni Železné/ô/. Máme zabezpečenú polpenziu, takže večera aj s polievkou a raňajky. Sme mimo civilizácie, nie je tam obchod,len bistro pri jedálni, tak si prosím doneste dostatok stravy na turistiku, cestou si nebudete mať kde dokúpiť. A nezabudnite, že vo štvrtok je sviatok, takže obchody budú zatvorené. Prineste si aj niečo na opekanie, za ubytovňou je ohnisko a môžeme si opekať, ak nám to dovolí počasie. Doporučovala by som aj pivo v plechovkách,aby ste si mali čím uhasiť smäd. Problém je s chladničkou, je malá a iba jedna v kuchynke, tak sa snažte brať také potraviny, ktoré Vám vydržia aj mimo nej. Opekať sa dá aj slaninka a klobásky. V sobotu plánujeme ísť na Magurku, tu je možnosť dať si aj varené jedlo v priebehu dňa.
Uteráky si nemusíte brať,budú na izbách.
Zatiaľ toľko, odchody ešte doplníme.

Odpovedať | 21.08.2019

Ďakujeme :)

Odpovedať | 18.08.2019

Gratulanti

Všetko najlepšie k okrúhlym narodeninám Dalovi Marčekovi, hlavne veľa zdravia a ešte veľa nachodených túr s nami

Odpovedať | 15.08.2019

Hela

Čas letí ako voda v potoku, ani sme sa nenazdali a blíži sa naša tradičná trojdňovka. Tento rok sme si vybrali Nízke Tatry, ubytovaní budeme ďalej od civilizácie v bývalej detskej ozdravovni Železné/ô/.
Info k Trojdňovke Železnô:
ubytovanie v turistickej ubytovni Vila A.Žuffu
Vila A. Žuffu disponuje 11 izbami s 3-omi lôžkami a 1 izba so 6 -timi lôžkami.
V zariadení sú spoločné WC (zvlášť pre mužov a zvlášť pre ženy) a spoločné kúpeľne (zvlášť pre mužov a zvlášť pre ženy).
V zariadení je k dispozícii spoločenská miestnosť s TV. K dispozícii je provizórna kuchynka s varičom, rýchlovarnou kanvicou a chladničkou.
Upozorňujem, že hygienické zariadenia sú len na prízemí.
Na prízemí sú 3 trojposteľové izby a kuchynka, ostatné je na poschodí.
Raňajky a večera sa budú podávať v jedálni, ktorá je od ubytovne cca 50m
Cena: člen 25 € a nečlen 50€. Platiť môžete na náš účet alebo ráno v buse hotovosťou.
Plán turistiky máte popísaný v programe, či sa splní závisí hlavne od počasia. Bližšie info neskôr.

Odpovedať | 05.08.2019

Hela

Turistika v sobotu 10.8.2019 je ZRUŠENÁ.

Strana [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] ... [ 252 ]
Prihlásenie
Meno:
Heslo:
Ak ešte nemáte svoje meno a heslo, zaregistrujte sa TU.
Anketa
Páči sa vám naša stránka?