Vibrama - KLUB SLOVENSKÝCH TURISTOV

Diskusia - KST Vibrama Malachov

Pre pridávanie príspevkov do diskusie je potrebné sa prihlásiť.

Strana [ 1 ] ... [ 234 ] [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] ... [ 249 ]

Odpovedať | 05.12.2009

Roman Krnac

Kukol som na fotografie z tohtorocnych tur. akciii a poviem bol to dobry rocnik. Okrem Tour 2009 sme stihli poznacit cervenu znacku od Tunelu v Kremnickych vrchoch az po Kralovu Studnu (mimochodom stanovali sme asi na najtvrdsej zemi cize na ceste). S obcou Turecka sme postavili smerovnik na Uplaze (vyborna akcia, super nalada aj ked nam pocasie nezaprialo). Za zmienku je aj Mnozstvo cyklo akciii treba spomenut sustredenia v CR a BS parada. Ja len dufam ze v roku a v sezone Vibrama tour 2010 sa nam podari to zopakovat.
Prejem uplne vsetkym ludkom ale aj tur.oddielom krasne sviatky vela zdravia a pokoja do noveho roku 2010

Roman Krnac

Odpovedať | 04.12.2009

Hela

Čafte. Nechystá sa náhodou zajtra niekto niekam do hôr? Počasie by malo byť celkom fajn.

07.12.2009

Hela reaguje

Nikto nič, ale bola som aspoň v sobotu pod Panskym dielom a malo to svoju atmosféru, maličké sneženie a výborný vzduch. Skoro žiadny KST nemá už program, ale ešte by sa dalo pochodiť a urvať si čas na prírodu aj v tomto predvianočnom čase.

07.12.2009

Roman reaguje

Turisticky program este nieje ale coskoro bude. Hel som na 17 strane chyba mi este 5 stran potom si sadneme k tomu zatial co som sa na to kukal Tatranci si pridu na svoje
Okrem ineho som presadil Priecne sedlo na jesen tak dufam ze nam pocko vynde ako v Prielome

08.12.2009

Hela reaguje

Už sa teším, zatial aspoň prstom po mape.

Odpovedať | 01.12.2009

Anka J.