Vibrama - KLUB SLOVENSKÝCH TURISTOV

Diskusia - KST Vibrama Malachov

Pre pridávanie príspevkov do diskusie je potrebné sa prihlásiť.

Strana [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] ... [ 252 ] [ 253 ]

Odpovedať | 09.06.2019

Hela

Júnová návšteva MF nám vyšla na jednotku. Prialo aj počasie, aj keď cestou naspäť by sme boli prijali aj chladnejšie. Začali sme v Šútove-Riečke, po spoločnom foto už veselo k Šútovskému vodopádu. Bol nádherný a mohutný. V roku 2010 sme na jednej skale pod vodopádom osadili tabuľku pre našu turistku, ktorá v tom roku zomrela a milovala túto časť MF. Tabuľka tam je.
Potom už veľmi strmé stúpanie lesom, stúpanie sa zmiernilo po vyjdení z lesa, ale stále hore. Tu sa už otvorili výhľady a príroda ponúkla pastvu pre oči zo svojej jarnej kolekcie. Boli sme na trase roztrúsení, však každý má svoje tempo. Pod Hromovým sme sa rozdelili - na chatu a na hrebeň. Kto nebol na hrebeni smola, nádherne vykvetený a s výhľadmi na Stoh, Rozsutec, Choč, Rakytov, Čierny kameň.....no nádhera. Hrebeň doslova posiaty horcom jarným, clusiovým, iskerníkom alpínskym, prvosienkou holou, iskerníkom, vstavačom....
Z hrebeňa sme zišli na chatu pod Chlebom, kde sme sa občerstvili a pobrali po zelenej do Šútova. Stúpanie sme vymenili za klesanie lesom,až pred dedinkou nám uberalo síl horúco a vysmiate slniečko. Veľmi dobre padlo posedenie a schladenie v príjemnom chládku Starej krčmy v Šútove.
Ďakuejm všetkým, ktorí prišli a užili sme si nádherný už letný deň v čarokrásnej prírode MF.

Odpovedať | 08.06.2019

zuzanamydlova

Ahojte milí turisti a kamaráti, je mi ľúto že nechodím už s Vami po našich krásnych horách, bohužiaľ pracovní čas má nepusti. Teraz momentálne do konca mesiaca sa musím presťahovať do domčeka, čo som si kúpila, a potom musím bohužiaľ zavrieť dvere za turistikou. Takže sa chcem s Vami rozlúčiť aspoň takto, ďakujem Vám všetkým ktorých som poznala že som s Vami mohla stráviť toľko krásneho času na horách, na tie krásne chvilky s Vami nezabudnem nikdy. Ani na vás nezabudnem nikdy, Ďakujem všetkým ešte raz :) ste u mňa hocikedy vytany zastavte sa hocikedy, ahojte a užívajte si turistiku aj za mna. :) Vy a Vibrama ostavate v mojom srdci navždy.. ahojte. :)

09.06.2019

admin reaguje

Ďakujeme Zuzka za vyznanie a prajeme Ti v novom úseku Tvojho života všetko najlepšie a nech sa Ti darí.

richard reaguje

Dakujeme aj my za chvíle strávené s tebou a prajem ti všetko dobré v buducom živote.

12.06.2019

zuzanamydlova reaguje

Ďakujem.. chýbate mi už teraz

Odpovedať | 05.06.2019

Milí turisti.
v sobotu si ideme pozrieť Krivánsku Malú Fatru zo Šútova cez Šútovský vodpád. Počasie až moc teplo, ale na víkend majú búrky poľaviť, tak dúfajme že to tak aj bude.
Odchody:
Žel.stanica 6:00
Sásová 6:15
Cestovné: člen 8€
nečlen 10€
Tešíme sa na stretnutie.

Odpovedať | 03.06.2019

Hela

Trošku netradične sme včera v nedeľu zvládli návštevu Spiša. Ranný odchod bol spestrený meškaním zmluvného autobusu. Stratený čas sme nedohnali ani cestou k cieľu, nakoľko autobus pri každom zvýšení terénu nevládal, takže sme cez Čertovicu prešli slimačím temtom. Očividne má autobus najlepšie časy už dávno za sebou, lebo šofér nemohol pre pokazený ventil vypnúť kúrenie, tak cesta bola strastiplná. Nakoniec sa nám predsa len podarilo doraziť do cieľa, kde zase pre zmenu šofér netrafil parkovisko pod hradom, tak sme zaparkovali na parkovisku v Spišskom Podhradí. Nebola to zase až taká tragédia, len sme vystúpali pár výškových metrov naviac. Prehliadka hradu bola s voľným časovým rozvrhom, každý si určil svoje tempo a smer. Bola prvá nedeľa v mesiaci,bol vstup zdarma a aj nádherné slnečné počasie prilákalo kopec turistov. Akurát škoda, že sa nedalo vystúpiť na okrúhlu vežu hradu, bola pre prebiehajúce opravy zatvorená, ale info a aj bufety fungovali.
Po prehliadke hradu sme nastúpili na žtz a cez nádherné skalné útvary, na ktorých trénovali horolezci, rozkvitnutými lúkami s peknými vyhľadmi po okolí, sme prišli do Žehry. Prezreli sme si aj kostol s nádherným interiérom a pobrali sa ďalej. Pôvodne sme chceli zaparkovať pri salaši a odtiaľ prísť na Sivú Bradu, ale parkovisko bolo plné. Podarilo sa zaparkovať pri ceste, nakoľko veľké parkovisko bolo uzatvorené, nuž čo Slovensko. Po prezretí travertínovej kopy a niekoľkých vyvieračkách nastala dilema kam ďalej – ísť ešte do Levoče alebo pokračovať domov. Po hlasovaní vyhrala podľa mňa najlepšia možnosť ísť domov. Cestou sme sa zastavili na pumpe pri Štrbe, kde sme mali celý čas pred sebou ešte spiace Tatry s bielymi časťami so snehom. Cesta domov prebiehala v slimačom tempe, už som si myslela, že sa na Čertovicu ani nevyškriabeme, no nakoniec sme to dali a stále vo vyhrievanom autobuse došli domov, kde nás hneď schladila búročka, čo po tejto strastiplnej ceste dokonca padlo vhod.
Záver neviem presne popísať, aj to vyšlo aj nie. Tí, ktorí ste sa zúčastnili máte svoje pocity a aj mieru spokojnosti. Išlo nás 34 a prvýkrát sme išli týmto zmluvným autobusom a ja dúfam, že aj posledný.

05.06.2019

Táňa T. reaguje

Tento autobus asi bude furt nepodarený, okrem nevládania do kopčekov sa v ňom asi všetkým chlapom sedelo zle, nebol tam priestor na nohy. Berme radšej väčší, pohodlnejší a priplaťme si.

Hela reaguje

OK, už sa na tom pracuje.

Odpovedať | 27.05.2019

nečlen13€

Odpovedať | 26.05.2019

Jana B

Fotečky z poslednej túry sú už vo fotogalérii ... neskoro ... ale predsa ... :)

27.05.2019

Hela reaguje

Ďakujeme, aspoň sme si znova prešli trasu a spomenuli si ako nám bolo fajn.

Odpovedať | 23.05.2019

jaroslavdaxner

A ffotečky nebudú?
Nech vidím Suchý,keď som nebol
Čaf

23.05.2019

Táňa T. reaguje

Tie by som aj ja rada videla, z toho istého dôvodu ako Jaro.

Odpovedať | 20.05.2019

BarbaraTomkova

Ahojte
Odhlasujem sa z akcie Spiš, isto sa ešte niekto nájde namiesto mňa.

Odpovedať | 19.05.2019

Hela

Turistika v Strážovských vrchoch nám vyšla a prispelo k tomu aj vydarené, slnečné počasie. Skoré sobotné ráno sa nás zišlo 34 turistov, ktorí zatúžili spoznať jarné čaro časti Strážovských vrchov.
Začali sme všetci spoločne v dedinke Liešťany a po úvodnom foto nastúpili na mtz, ktorá nás celkom slušným stúpaním priviedla na Suchý vrch – najvyšší v tejto časti Strážovských vrchov.
Zároveň sme sa ocitli na hrebeňovej červenej značke. Ešte chvíľu sme mali trasu spoločnú a na Kšinianskej poľane sme sa rozdelili – A-čko pokračovalo hrebeňom až na Košútovu skalu a B-čko zišlo po ztz do Nitrianskeho Rudna. A-čkari si užili skoro kolmé stúpanie na Čierny vrch, spestrenie nám spravila v lese sova, ktorá chvíľu aj zapózovala na foto. Čierny vrch je o 31m nižší od Suchého, ale sú z neho krajšie výhľady. Po vinadívaní sa trasa pokračovala po hrebeni už klasickým reliéfom – hore,dole. Aj keď sme väčšinou šli lesom, mali sme v určitých úsekoch možnosť výhľadov na Považský Inovec a ukázal sa nám aj hrad Uhrovec a Jankov vŕšok a samozrejme aj na druhú stranu Temešská skala, Strážov, Kľak, Krížna, Malá Magura....
Červenú značku sme opustili pri Košútovej skale a prešli na žltú a prudkým klesaním schádzali cez Biele skaly do Nitrianskeho Rudna. Bol to bočný skalnatý hrebeň, ktorý nám umožnil pekné výhľady na ďalší bočný hrebeň – Predný Rokoš a vzdialený Vtáčnik s krásnou panorámou dediniek pod nami. Nad Rudnom prechádza trasa cez motokrosovu trať, kde nám trénujuci motoristi dali na vedomie, že ich obmedzujeme. Nechápem prečo ide turistická značka cez motokrosovu trať. Keď idete cez Biele skaly na hrebeň od Rudna je pred traťou upozornenie, že idete na vlastné nebezpečie a sú udané dni, kedy je tam tréning a smer obchádzky, ale keď schádzate do Rudna nad traťou žiadne odklonenie nie je, takže turisti sa držia značiek a dochádza k nedorozumeniam. Táto značka je len pár rokov, tak sa dalo týmto nedorozumeniam vyhnúť zmenou trasy žtz.
Strážovské vrchy nám ukázali nádherné zdravé lesy a v tomto jarnom období ukľudňujúcu zmes zelenej farby.
Ďakujem všetkým, ktorí prišli a teším sa na ďaľšiu turistiku.

19.05.2019

Prihlásenie
Meno:
Heslo:
Ak ešte nemáte svoje meno a heslo, zaregistrujte sa TU.
Anketa
Páči sa vám naša stránka?